?

Log in

No account? Create an account
 
 
20 July 2010 @ 03:39 pm
Jin szavai nekünk. Most.  
KAT-TUN's Manual 47-A- Akanishi Jin

Minna-sama, egy ideje nem beszéltünk. Akanishi vagyok.

Most, hogy befejeztem a LA fellépéseket,
készülök az Amerika turnéra,
és éppen új számokat írok.

Azt hiszem, talán már mindenki tudja,
mostantól szólóban folytatom tovább.

Ha valamit mondani kell, az az, hogy az irány mostantól különböző.

Egyáltalán nem azért, mert utálom a tagokat,
vagy mert problémák vannak a kapcsolatunkban vagy ilyesmi.
Minna-sama, kérlek, ebben legyetek biztosak. *smile*
Kedvelek mindenkit.

A KAT-TUN-ról; figyelembe véve a kis vagy a nagy dolgokat,
sok problémát okoztam eddig,
sajnálom, és köszönöm!
És jó volt eddig.

Nem számít, mi lesz, megengedett a támogató rajongóknak,
hogy zavarodottak legyenek,
őszintén sajnálom,
sajnálom.

Nos, Minna-sama.
Habár a légkör most olyan, mintha mindennek vége lenne,
de ez nem jelenti azt, hogy abbahagynám a tevékenységeimet.
Az alap dolgok, amik eddig megvoltak, most sem fognak változni.

Éneklés, színészkedés és a tánc folytatódni fog tovább.

Számomra, mint az LA koncerteken,
ha a jövőben lehetnék Amerikában, Ázsiában, Európában, etc.,
sokféle országban, nagyon jó lenne.

Yoroshiku onegaishimasu.
Akanishi Jin


----

Thank you, Darling. Really thank you.

----

Úgy tudtam. Végig. Amikor megadják neki az engedélyt, akkor úgy is beszélni fog. Mert nem az az ember, aki szeret sunyiskodni és színészkedni, nem, akkor sem olyan.

edit...
És ezzel nagyon remélem, hogy befejeződnek az idióta +higgyünk már benne, mit mondott Jin a kikényszerített kérdésekre az amcsi út előtt" postok a KTloveon, mert most már lefejelek valakit. Istenem, ezek annyira vakok és idióták. (_ _ ) Szánalom.tenger!

edit2... csak mert pofázhatnékom van ^^"
Elolvastam a fordító csaj kommentjét, ahol beszélgettek, hogy milyen japánnal írta ezt Jin. Nem mintha nem lett volna nyilvánvaló nekem már akkor, mikor az angolt olvastam, de most már tuti, hogy keigo-t használt, amiben a legudvariasabb formák vannak a japán nyelvből. Azért nem fordítottam le pl a yoroshiku onegaishimasu-t, mert nem hinném, hogy ő ezt úgy értette, hogy "róla", hanem a teljes bandáról.
Írták páran a kommentek között ktloveon, hogy milyen önzően és szemét módon fogalmazott, amiért végig magáról beszél, és hogy ennyivel leintézte a KAT-TUN-t, hogy 'tanoshikatta', és egy sajnálom. Nem tudom, nekem ebben az írásban nem egy sajnálom van, és ha azt nézzük, milyen hosszúságúak és milyen mélységűek szoktak lenni Jin j-webjei, akkor egyáltalán nem érdemelne egy rossz szót sem.
Már azzal, hogy keigot használt érezteti, hogy ő tudja, mi ennek az egész helyzetnek a súlya. Az meg, hogy ilyen hosszan beszélt, tőle egy igazi csoda. Kíváncsi lennék, mennyi időbe telt, mire összefogalmazta, úgy hogy szerinte tökéletes legyen. Mert én hiszem, hogy küzdött ezért, hogy próbáljon mindenkit kielégíteni ennyi sorban.

Ja, azoknak meg, akik még mindig - tudtam, hogy lesznek, akiknek ez sem elég -.-" - nem tudják elfogadni a tényeket, fuck off, please!!!! -.-"""""
 
 
Mood: gloomy*touched*
Music: az a hülye Promise song a fejemben...
 
 
 
tanaka_kazumatanaka_kazuma on July 20th, 2010 08:51 pm (UTC)
Nem akarok beleszólni de láttam egy kommentnél hogy csak Azért szereted Kokit mert törődik a bandával....
Akkor ha csak ezért kedveled akkor gratulálok nem tudom hány éve kedveled a bandát de akkor ez szép teljesítmény. Nekem 4 nap kellet és felfedeztem hogy Koki sokkal többet ér annál hogy ellegyen nyomja mindenki által. Yucchiban mindent szeretsz? Mi az a minden? Énis kedvelem de szerintem nagyobb Yucchi fan vagyok mint te....
さっちゃん: Don'tFuckWithMecsaca on July 20th, 2010 09:09 pm (UTC)
Kiemeltem egyet, de rendben, és üdv te újabb eddig kukkoló -.-
*kezdi a téged úgysem érdeklő kis fogalmazást*
Azért szeretem, Kokit, mert:
-törődik a bandával,
-a rapjei a legjobbak a JE-ben,
-akármit is vesz fel, vagy akármilyen a haja azt úgy viseli, hogy elhiszem neki, hogy nem gáz,
-van stílusa,
-érzelmes, de férfiasan oldja meg mindig,
-szereti az öccsét mindennél jobban, és a családját is,
-átérzi a helyzeteket, és annak megfelelően tud poénkodni,
-és ami nekem a legfontosabb: szereti az Uram és elfogadja a döntését!

Maru azért szeretem, mert:
-egy arany ember, aki bárkit képes maga elé engedni,
-elviseli a többiek szemétkedését, pedig nem kéne, de tudja, hogy mi a jó bandának,
-csodaszép hangja van,
-mindig elkápráztat a szóló fellépéseivel,
-BEATBOX~~,

És hirtelen ennyi, mert mint már egymilliószor elmondtam: Akanishi Jin rajongója vagyok. Mit fáj ez neked?!!!!
Örülök, hogy négy napja ennyire okos lettél ^^" Én már két éve próbálok kiigazodni a KAT-TUN-ban leledző hazugságokon. De te biztos okosabb vagy nálam.
neko the hero x3: kokinyan x3t0kyo_shinjuu on July 20th, 2010 09:23 pm (UTC)
már bocsánat, de kicsit kurvára félreértetted kazut ^^ fogadni mernék, hogy sokkal több ideje koki fan, mint te jin fan vagy.. de nem is baj, látszik, hogy a huszonéves fejetekkel képesek vagytok annyinál leragadni, hogy "hű, kame az én férjem" vagy "hű, én vagyok mrs. yamasita & kwon" -látjátok, és minket neveztek szánalmasnak.. gondolkozzatok már el rajta, miket beszéltek, oké? ja és még el nem felejtem: vissza szoktad olvasni a válaszaidat? mert kurvára magad ellen szoktál beszélni xD na mindegy, pofázhatok én itt, úgyis mindig neked van igazad mindenben -.-" bai.
(no subject) - csaca on July 20th, 2010 09:30 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - luchiiiii on July 20th, 2010 09:32 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 20th, 2010 09:34 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - luchiiiii on July 20th, 2010 09:36 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 20th, 2010 09:37 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - luchiiiii on July 20th, 2010 09:39 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 20th, 2010 09:41 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 08:28 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 08:29 am (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 08:43 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 08:45 am (UTC) (Expand)
(no subject) - elasticbanana on July 20th, 2010 10:01 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kincskereso on July 20th, 2010 10:48 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - t0kyo_shinjuu on July 20th, 2010 11:05 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 20th, 2010 11:09 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kincskereso on July 20th, 2010 11:25 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - elasticbanana on July 20th, 2010 11:31 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kincskereso on July 20th, 2010 11:37 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - elasticbanana on July 21st, 2010 09:24 am (UTC) (Expand)
tanaka_kazumatanaka_kazuma on July 21st, 2010 08:12 am (UTC)
most szólok nem 4 napja vagyok fanja Kokinak hanem már 1 éve...
nekem nem fáj hogy Jin a kedvenced de...
elhiszed neki hogy nem gáz? tudod..én mindent csípek Kokiban és nemcsak a rappjeit és ha a maximumnál is jobban teljesít leénekli Jint. A családját tény hogy szereti és szerintem a bandánál is magasabb fokra helyezi és hogy elmondjam két öccse van...meg egy bátyja és az állatokat is imádja..de mindegy nem akarok Kokiról regélni mert..azt órákig tudnák...Eleinte egyébként Jint NEM Kedvelte ha már arról van szó...

Egyébként meg ha megfigyeled Yucchi a szemétkedésekért visszavág, amikor felbuktatja Jint Hokkaido-ban, Kokival bezárják Kame-t a hűtőbe szval...
Yucchinak pedig szerintem jobb a hangja mint Jinnek
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 08:18 am (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 08:39 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 08:41 am (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 08:55 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:01 am (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 09:09 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:13 am (UTC) (Expand)
(no subject) - tanaka_kazuma on July 21st, 2010 09:21 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:24 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:25 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:29 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:37 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:39 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:43 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:44 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:49 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:49 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:51 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 09:54 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 09:58 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 10:03 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 10:04 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 10:25 am (UTC) (Expand)
(no subject) - csaca on July 21st, 2010 10:40 am (UTC) (Expand)
(no subject) - jokerkokichoo on July 21st, 2010 10:59 am (UTC) (Expand)
puszedlipuszedli on July 21st, 2010 09:28 am (UTC)
Köszi a fordítást, én tegnap este munka után olvastam el KTLoveon. Per pillanat nagyon szomorú vagyok, mert ez így tényleg véglegesnek tűnik. Tudom, hogy mindenkinek jobb lesz így, mégis nagyon sajnálom hogy nem tudták megoldani, hogy Jinnek legyen szóló lemeze és koncertezhessen és a bandában is maradhasson. Big Bangnél is meg tudták csinálni, ott 2 tagnak is van szóló lemeze. Vagy ne menjünk messzebb, Pinek is van.
Én 2006 őszén szerettem meg a zenéjüket és lettem rajongó is a Gokusennek hála. Bár a tagokat és a kis hülyeségeiket is nagyon szeretem, a zenéjük mégis az ami sok nehéz helyzeten átlendített, szinte rongyosra hallgattam minden számukat mert jó vagy rossz kedvemben mindig ott volt. Nagyon hiányozni fog Jin hangja, mert azzal volt igazán jó az együttes. Akame hangzás nagyon üt :) Hiányozni fog a pv-ből, makingekből, factory jelenetekből, koncertekből, magazinokból mellőlük, de nincs mit tenni. Nagyon remélem, hogy így újra boldog lesz és visszakapjuk egy kicsit Bakanishit is. Sokkal nagyobb a felelősség így szóló énekesként és az MC-ket is egyedül kell megoldania :)
Mégis remélem, hogy sikeres lesz és nagyon örülnék ha Európába is eljönne. Még akár hitelt is felvennék ha egy koncertjére eljuthatnék :)
Egy darabig még fájó szívvel fogom a dalokat hallgatni, majd mondjuk pár nap múlva és a koncerteket is könnyes szemmel nézem majd, az tuti. Már nagyon vártam hogy az 5 éves jubileumot hogy ünneplik jövőre és hallani akartam Jint is énekelni a NMP-ben. Máshogy alakult, remélem azért szerepelnek még ők egy színpadon, ha más nem legalább a szilveszteri Countdownon. Vagy esetleg lesz egy Akame dorama :) Vagy csak egy film :)
Az 5 srácnak biztos nehéz most, de menni fog.
Először a DBSK, most a KT, ezentúl tutira nagyobb Arashi fan leszek és nagyon megbecsülöm az ő kapcsolatukat. Még jó hogy jön a Matsujun sori :)

Olvastam ezt a sok rondaságot amit írtak neked. Szandi, ne foglalkozz vele és kérlek ne vedd a szívedre. Nagyon sok az elkeseredett, szomorú rajongó akik így vezetik le a dühüket. Tudom, hogy rossz módszer ezt itt megtenni és a névtelenség álarca mögött könnyű megtenni. Szánalomra méltó, de kis csitrikről van szó, akiknek lehet ez az első alkalom hogy kedvenc bandájukkal történt valami. Én anno átéltem a Take That, N Sync, Backstreet Boys, Five feloszlását most már kevésbé visel meg így közeledve 3. X.hez :) Kis idő és lecsillapodnak az indulatok. Ha pedig látja majd a fandom, hogy a srácok külön-külön is jól boldogulnak, esetleg elmennek egymás koncertjeire és még beszélnek is egymásról, akkor biztos megnyugszanak.
Nézzük a jó oldalát, hisz nem oszlott fel a banda és ment mindenki a maga útján, hanem továbbra is folytatják a zenélést.
Bocsi a hosszú postért, kicsit jólesett kiírni magamból és jó volt elolvasni a te és a többiek pozitív hozzáállását is.
さっちゃん: Eszkimó~~csaca on July 21st, 2010 10:01 am (UTC)
Neked sem tudok mást mondani, mint hogy megértem, hogy fáj, és szerintem fájnia is kell. Szerettük őket együtt, jól hangzottak együtt, koncerteken a legjobbak voltak, és a 10 közös évükből csak az utolsó volt igazán nyögvenyelős, szóval sokkal több a szép emlék, mint a rossz. Az a lényeg, hogy reagálsz a hírre, mert nem tudom elfogadni azt, hogy valaki szerint a támogatás abból áll, hogy most depressziós lesz és mindenkire mocskolódik, aki elfogadja a dolgokat. A srácok biztos, hogy ezt akarják a legkevésbé.
A countdownon biztos ott lesz, Uchi és Toma is mindig ott vannak. Hátha még énekelni is fognak együtt. Jó lenne.
Igen, Arashi rajongónak lenni sokkal kifizetődőbb érzelmileg ^^" Ők biztos, hogy 10 év múlva is itt lesznek. A Natsujun sori nekem egyelőre első rész után so-so volt, de Jun annyira jól néz ki~

Már megnyugodtam, köszönöm. Fájt, mert minden túlságosan fáj, ami Jinnel kapcsolatos, nagyon nem szeretem, mikor miatta bántanak, ez az én magánügyem, hogy állok hozzá. Kár volt így felhúznom magam, meg úgy alap törődni sem kellett volna velük, mert nem érdemlik meg, de mindegy. Lépünk tovább, mint a KAT-TUN :D
Köszi!
Ah, amúgy ja, én is túl vagyok már pár banda felbomláson, és hát lehet, hogy nem voltam még rajongó, mikor a Bonanza Banzai felbomlott, de pont Ákos a legjobb példa arra, hogy néha az önzőséget kell választani, hogy utána virágozni tudjon egy művész. Szóval én sosem fogok egy előadót sem megutálni azért, mert önmegvalósítani akar. Azt is kell tenniük, ezért kapták ajándéknak a zenét magukban.

Semmi baj, úgyis régen beszéltünk ^^

leila84: Akame smileleila84 on July 21st, 2010 09:40 am (UTC)
Összeszorul a mellkasom ezt olvasván. Nem gondoltam volna hogy ez bekövetkezik...legalábbis nem most....vagy inkább fogalmazunk úgy reménykedtem hogy később. Hogy miért? Attól félek Amerilában marad. Visszajön ugye? Japánban akar karriert ugye?
Örülök hogy végre felvállalta mit szeretne,de féltem is hogy egyedül is megállja e a helyét.
Annyira átjönnek az érzései,ahogy ír. Biztos vagyok benne hogy nehéz neki,nekik. Feledni egy hosszú korszakot,feladni a múltat,a barátokat...valamilyen szinten.
Már csak abban reménykedek hogy minden rajongó elfogadja a döntését. Nem éri incidens se őt,sem KAT-TUN-t,vagyis inkább Kazut. Tényleg nem értem miért őt támadják mindig...
Jin így végre élhet magának,és szabadon alapíthat bármikor családot. Örülök neki,de aggódok is. Mi lesz vele? Ki veszi szárnyai alá? Mármint milyen ügynökség,kiadó? Ha Jhonny-san ellene fordul.....mondjuk ezt nem hiszem,kivételese esett,de azt hiszem...úgy gondolom támogatja.
Támogatom KAT-TUNt,és Jint. Furcsa lesz,és hiányozni fog ha őket nézem,de támogatom mindenben őt,őket. KAT-TUNt nem Jin miatt szeretem,és Jint nem KAT_TUN miatt. Önmagukért.
さっちゃん: Eszkimó~~csaca on July 21st, 2010 10:23 am (UTC)
Sajnálom, hogy fáj, de ez így van rendjén, azt hiszem.
Vissza. Soha nem mondta, hogy ott akar maradni, ott nincs jövője. Tisztában van ő ezzel. Csak azt mondta mindig, hogy a világ koncertek után vissza akar menni Japánba és ott szólózni tovább. Egyszerűen most ég benne a bizonyítási vágy, és meg akarja mutatni magát a világnak. Ki hibáztatná érte?
Megállja. Bármire képes. Ragyog. Él. Küzdeni akar.
Mert Kazu az, akit lehet. Kazu a szó szóló, Kazu a száj. Mindig azt támadják, aki kimondja a dolgokat.
Ez a család alapítás azért még messze van sajnos. Johnny-san nem fogja elengedni az egyik legfényesebb aranytojást tojó kakasát. Tudják ők mik a keretek. Mostantól a JE neve alatt van egy szóló énekes is. Simán a legokosabb döntés volt. A bevételek csak nőni fognak ettől.
Pontosan. Ez a helyes. Szerintem.
(Anonymous) on July 21st, 2010 10:02 pm (UTC)
Jin comment
Először is nagyon-nagyon köszi a fordítást. Szerettem volna már hallani/olvasni az ő véleményét is a dologról.

Szerintem,amit írt az egy abszolút korrekt tájékoztatás a részéről. Mint ahogy te is kiemelted (bár ezt csak az nem veszi észre, aki nem akarja vagy a rosszat keresi)rengeteg bocsánat és köszönés van ebbe a pár sorba. Szerintem teljes mértékben alázattal ír a rajongóknak. Tehát nem értem ebbe, hogy lehet önzőséget vagy szemét írásmódot találni.!? Ő ezt az utat választotta. Van egy KAT-TUN A nélkül és van egy Akanishi Jin. Ez most lehet kegyetlen, amit írok, de ez innentől kezdve két külön dolog lesz Tehát számomra evidens, hogy azt fogja leírni, hogy NEKEM mik a terveim, mi az ÉN álláspontom, véleményem.

Félreértés ne essék. Az elején engem is sokkolt a dolog elég rendesen és bíztam benne, hogy hátha lesz valami, akármi. De! Innentől kezdve, hogy ez hivatalos el kell fogadni. Aki szereti a KAT-TUN-t vagy Jint az úgyis fogja hallgatni, nézni és várni a csodát, hogy egyszer, ha nem is picinyke országunkba, de legalább Európába eljönnek.

Bocsi, hogy így elragadtattam magam és csak úgy beleszóltam. De úgy éreztem ki kell írnom magamból.

Még egyszer köszi a fordítás!

Puszi: Nedy

さっちゃん: MyMaNcsaca on July 21st, 2010 11:14 pm (UTC)
Re: Jin comment
Igazad van, mindenben, és köszi, hogy leírtad te is a véleményed, jól esik tudni, hogy azért vagyunk többen a fandomban, akik tudnak értelmesen gondolkodni, és túllátni a saját nyígásukon.

:)
ketiiiii: Jin tongueketiiiii on July 22nd, 2010 05:05 pm (UTC)
én már elég rég sejtettme hogy ez lesz a vége. még fogadást is kötöttem amiből a végén nem lett semmi, de azért megnyertem elméletileg ._."
De nem bánom. Boldog, mosolyog és végre megmutatja a világnak ki ő igazából. Volt egy fanriport az egyik koncertről és abból az egyik mondat annyira megfogott: Jin hid everything that made him Jin.
De most már megmutathatja és ez jó lesz *w*
És a KAT-TUN miatt sem aggódom annyira. Ügyesek ők megtudják csinálni, ki fognak tartani. Bár már nem olyan hatalams nagy eladási számokkal fognak az Oricon listáján az első helyre kerülni, de azért még se várok tőlük olyan sokat, mint az Arashitól. Mármint azért Arashi és KAT-TUN között van egy pici különbség. ^^

És ebbe a hittem Jinben meg még van remény dolgokhoz *nem akart csúnyán fogalmazni* csak annyit mondok, hogy előbb utóbb csak rájönnek [remélem] hogy így lesz a legjobb és utána leállnak, addig pedig csak tűrni és tűrni kell sajnos. De addig is kitartás mindenkinek. *písz*
さっちゃん: MyMaNcsaca on July 22nd, 2010 07:40 pm (UTC)
Hm, most hogy mondod a fogadást, szerintem én is nyertem egyet, amit még tavaly márciusban kötöttem x'D

Igen, ezt én is olvastam, de a Yellow Gold után rájöttem, hogy nem így van. Büszke ő a származására, és nem akarja takargatni ott a messziben sem.
Az Arashihoz eddig sem volt esélyük felérni, de ha hozzák az NMP szintjét, akkor nem lesz azzal se gáz. A következő eladás lesz majd a mérvadó szerintem.

Hagyjuk, azt csinálnak, amit akarnak, csak ne engem találjanak meg vele...
chinatsumassu: kamechinatsumassu on July 29th, 2010 11:24 am (UTC)
Először is köszi a fordítást. Olvastam a kommenteket és tényleg nem értem egyeseket. Mi a fenének kell így letámadni azokat akik csak jót akarnak. Örüljenek annak hogy végre azt csinálhatja amit szeretne. Az isten szerelmére nem meghalt! (még az kéne)Na akkor kiborulhatnának, de most inkább örülni kéne. Jó én sem örültem a hírnek, de elfogadom és támogatom a döntését. Igaz a KAT-TUN nem lesz ugyan az nélküle, de ismerjétek el hogy a NMP az eddigi legjobb amit alkottak. Jinnek meg annyit még hogy találja meg a boldogságot amit keres^^
さっちゃん: Eszkimó~~csaca on July 29th, 2010 12:29 pm (UTC)
Jaj, nem kellett volna végigrágni magad ezen a... mindegy, szóval nem éri meg. Időről-időre mindig megtalálnak ezek a nagyszájúak, akik csak mocskolódni tudnak.
Örülni bizony, mert mindenki csinálja tovább, csak két külön úton. Furcsa lesz megszokni, de ez van, nem szólhatunk bele az életükbe.
chinatsumassu: kawaiichinatsumassu on July 29th, 2010 12:40 pm (UTC)
Hát az az igazság hogy elkezdtem és nem tudtam abbahagyni^^
Mi csak azt tehetjük amit eddig is. Támogatjuk őket és várjuk a híreket róluk. Annyira jó lenne ha eljutna legalább németig. Oda már biztos hogy elmennék. Nem mintha Japánba nem vágynék, mert mindennél jobban^^